Förfarande för externa klagomål

Vi gör vårt bästa för att få allt att fungera. Om du ändå inte är nöjd kan du meddela oss dina synpunkter genom att fylla i följande formulär. Vi kommer att kontakta dig så att vi kan hitta en lösning tillsammans.

Dokumentation

Alla anmälningar som kommer till oss lagras centralt av Mazars Group Compliance Officer, som även kommer att rapportera resultatet av anmälningarna till VD för respektive land samt oberoende styrelseledamöter.

Alla personuppgifter som tillhandahålls i samband med dessa ärenden ska endast behållas under den tid som är absolut nödvändig för att hantera anmälningen.

Mazars använder alla tillämpliga säkerhetsåtgärder för att säkerställa skydd av den information som samlas i samband med förfarandet för externa klagomål i enlighet med denna sekretesspolicy och de bestämmelser som gäller.

Rätt till tillgång och korrigering

Du har rätt att få tillgång till, göra invändningar och korrigeringar av uppgifter som berör dig och begära att de ändras eller raderas om de är felaktiga, ofullständiga eller föråldrade, i enlighet med tillämpliga dataskyddslagar. För att utöva denna rätt, vänligen använd kontaktformuläret nedan.

Externt klagomålsformulär